Feeds:
Postime
Komente

Posts Tagged ‘RTK’

E krasit RTK-në

Adi Krasta për emisionin “Njerëz të një shteti të ri”, për një muaj paguhet më shumë se Presidenti, Kryeministri dhe Kryeparlamentari së bashku. Paga e tij sillet prej 6 mijë deri në 8 mijë euro në muaj. Edhe paga e Krastës edhe e Presidentit Sejdiu paguhen nga buxheti i Kosovës.

Njëri prej moderatorëve më të mirë shqiptarë, është duke vazhduar ciklin e emisioneve më të dobëta dhe më të shtrenjta që janë realizuar ndonjëherë në Radio Televizionin e Kosovës. Meqë këto ditë aq shumë është folur për pagat e Presidentit dhe të Kryeministrit të Kosovës, ia vlen të thuhet se Krasta për një muaj të vetëm është paguar më shumë se sa Presidenti, Kryeministri dhe Kryeparlamentari tok. Ose, Krasta i vetëm paguhet se gjysma e ministrave së bashku. Lajmi i vetëm që eventualisht mund ta prodhojë “shoë” i Krastës, i titulluar “Njerëzit e shtetit të ri”, është çmimi me të cilin RTK ka vendosur ta paguajë këtë moderator.

Gazeta Express ka mësuar prej burimeve të saja se për një emision Krasta paguhet më shumë se 2 mijë euro, ose rreth 8 mijë euro në muaj. Këtë e ka mohuar drejtori Televizionit, Liridon Cahani, sipas të cilit, moderatori i importuar nga Shqipëria paguhet për një emision “vetëm” 1600 euro. Kjo i bie që Krasta për një muaj nga RTK ka marrë rreth 6 mijë euro. Kjo shifër kalon të gjitha pagat që ndonjëherë është paguar ndonjë gazetar i Kosovës, apo moderator.

Express ka kërkuar prej RTK-së që ta shohë kontratën e lidhur me Krastën, por kjo gjë nuk është mundësuar me pretekstin se kontratat e tilla nuk bëhen publike. Radio Televizioni i Kosovës, si organ publik, do të duhej ta kishte të obliguar që t’i bënte publike të gjitha të dhënat për të hyrat dhe të dalat e veta, pra edhe këtë kontratë.

Përndryshe në vende të ndryshme të botës, edhe televizionet komerciale, i bëjnë publike, të shumtën e herave, kontratat me shoëmen-et e televizioneve të tyre. Përndryshe, emisioni që Krasta po realizon në Kosovë, nuk është as hija e atyre që ky shoëman i ka realizuar gjatë punës së tij në televizionet shqiptare.

Emisioni i tij është krejtësisht joatraktiv, jocilësor, joinovativ dhe njëqelizor. Anipse bëhet fjalë për një emision me titull “Njerëz të një shteti të ri”, aty defilojnë edhe njerëz të “shtetit të vjetër”, nga Shqipëria. Për shembull kemi pasur rastin të fascinohemi me prezencën e njëfarë Arbana Osmani dhe Arbër Qepani, që nuk kanë ndonjë lidhje të ngushtë me shtetin e ri, sepse ata janë pjesëtarë të shtetit shqiptar. E vetmja lidhje e këtyre dy personave me Kosovën është se miku i tyre, Adi Krasta, po merr para nga shteti i ri. Ata janë pjesë e stafit që kishte realizuar emisionin “Big Brother”, një shoë të cilit i është bërë një propagandë e madhe.

Edhe shikuesit më të shkujdesur të këtij emisioni, kanë pasur mundësinë të vërejnë se Krasta në disa intervista të tij është shfaqur me rroba të njëjta. Dyshohet se ai i ka realizuar dy – tri intervista brenda një dite. Kaq sa i përket seriozitetit dhe djersës që Krasta ka derdhur për realizimin e emisionit.

Deri më tani janë transmetuar emisionet me të ftuarit si Fatmir Limaj, Ramush Haradinaj, Melihate Tërmkolli, Arbana Osmani, Arbër Qepani dhe Muharrem Nitaj.

Po presim që Krasta të na befasojë ditëve në vijim.

Gazeta Express

Advertisements

Read Full Post »

Sipas një artikulli në të përjavshmen Java, gazetari Baton Haxhiu tani po punon për t’iu siguruar disa mediave nga Shqipëria frekuenca kombëtare të transmetimit në Kosovë.

Sipas burimeve të Javës Baton Haxhiu ka qenë ndërmjetësues për një takim midis kryeministrit të Kosovës Hashim Thaçi dhe pronarit të Top Media, Dritan Hoxha. Top Media është pronare e Top Channel, DigitAlb dhe gazetës Shqip.

Gjatë takimit mësohet se Hoxha i ka premtuar Thaçit investime në Kosovë që kapin shumën 10 milion euro, ndërsa Thaçi ka premtuar mbështetje të qeverisë për Top Media.

Haxhiu, që deri para disa muajve ishte drejtor i gazetës Express, pronë e IPKO, ka lidhje të mira edhe me aksionarët e kompanisë Klan, Aleksandër Frangu dhe Blendi Fevziu. Edhe këtyre të dyve supozohet u është premtuar një frekuencë.

Qëllimi I këtyre veprimeve mendohet është pakënaqësia e qeverisë së Kosovës me televizionet në Kosovë, RTK, RTV21 dhe KTV.

Gazeta Java, që shumë herë është shprehur pro ndërtimit të identitetit kosovar akuzon qeverinë e Kosovës se po përbuz mediat kosovare dhe po punon në mënyrë aktive për dobësimin e këtyre mediumeve.

Thaçi ka dëshirë që të jetë i vetmi që ka ndikim në Radio Televizionin e Kosovës por kjo po i pamundësohet nga Ramush Haradinaj që përmes gruas Anita Haradinaj por edhe baballëkut Mustafë Muçaj po ushtron ndikim të dukshëm në politikat redaktuese të këtij televizioni publik.

Në raportin e fundit të organizatës Freedom House në lidhje me lirinë shtypit në Kosovë thuhet se mediat kanë probleme financiare dhe u nënshtrohen interesave të biznesit. Edhe pavarësia redaksionale vazhdon të mbetet e dobët sipas raportit.

Radiotelevizioni i Kosovës, thuhet në raportin e organizatës Freedom House është veçanërisht në mëshirën e interesave politike dhe ekonomike.

Molla e Kuqe

Read Full Post »

 


Organizata Freedom House publikoi në Uashington raportin vjetor për lirinë e shtypit në botë.

Lidhur me Kosovën, raporti thotë se sistemi i liçensimit të mediave atje është i komplikuar dhe jo koherent. Gjatë vitit të kaluar ka patur njoftime për një numër incidentesh dhune dhe shumë herë gazetarët janë ankuar se nuk janë lejuar të shfrytëzojnë burimet e informacionit publik.Drejtuesit e Freedom House thanë dje në prezantimin e rezultateve të raportit, në muzeun e ri të shtypit Newseum se në shkallë botërore, gjendja e shtypit në vitin 2007 u keqësua, me rënien më të madhe në Evropën Lindore dhe ish vende të Bashkimit Sovjetik.

Raporti është hartuar për periudhën para se Kosova të bëhej e pavarur dhe Karin Deutch Karlekar, studiuese e organizatës Freedom House, thotë se ndoshta raporti i vitit të ardhshëm do të përfshijë një kapitull më vete për shtetin e ri.

(më tepër…)

Read Full Post »